eyecatcher

Alla inlägg under december 2010

Av Sara - 30 december 2010 15:16

Ja imorgon är det nyårsafton och jag vet inte riktigt

vad som händer..återstår att se..kanske Odensbacken eller

sitta hemma..kan vara skönt det med..

Jag och Richard har ju 1års dag imorgon..:)


Vart en ridtur till Garphyttan igår..hehe..

inte riktigt meningen men det var skoj..

En lång skogsväg som är plogad..Perfekt för vilda gallopper..:)

Tränar Roxy för fullt nu med..Tänkte pröva ponnytrav med

honom till sommaren..Ska bli skoj..

 

Av Sara - 24 december 2010 09:53

Nu är det Jul..

Jag har nyss vart i stallet ett par timmar som jag är varje dag..

Måste ju ta hand om dom liven med..

Nu blir det lite mys i sängen med Richard sen iväg till mormor

och käka julmat..:)

Senare drar vi vidare till Richards föräldrar och käkar

lite där med..Sen får det fan i mig bli lite banta efter all

mat..

Cizzi:

  Ösp:

  Roxy:  

Av Sara - 23 december 2010 13:14

Har inte skrivit på ett tag..har inte haft lust & ork..

Är det nån som läser vad jag skriver? Nån

som tycker det är intressant?

jaja kallt är det iaf..svårt med vatten till hästarna med det går..

skulle vilja ha en sån där termobar..får se om jag

vinner på lotto så kan jag köpa mig en sån..

alla stressar hit och dit och ska köpa julklappar..

tur man inte har några pengar att lägga på sånt..

då slipper man ju det problemet.


är ju sjuk just nu..så jag och vovvarna tillbringar hela dagarna med att ligga i

sängen då vi inte är i stallet..

    Ny mascara kanske?

  Magni kämpar på och hjälper mig med vattnet till hästarna..:)

 

Av Sara - 14 december 2010 18:00

Skriver mer imorgon..orkar inte nu..

Av Sara - 8 december 2010 14:03

Nyss kommit innanför dörren..vart ute i farten hela dagen..

Fixat hos hästarna sen in till ams och vidare till Custom Racing och

handla lite saker åt Thomas som han skulle ha..

Har fodrat lunch till pollarna med..Roxy går ihop med Ben idag..

Det går super bra..Så skönt att han kan gå med en vallack nu..

Han var ki tokig förut och bara högg och greja..

Men hingsten i honom börjar försvinna..

Fast den finns där..:)


Har nyss käkat lite mos som vart kvar sen igår..

O en lussebulle till efterrätt..:P

nu blir det slappa i sängen med vovvarna för

jag mår inte bra..ont i halsen och seg som sjutton..


En bild på Magni när vi var med WeightPull klubben på simning,

Lina som tagit kortet :)


    

Någon som vill ha islänning på foder eller köpa?

Finns både föl tom äldre rutinerade snälla ridhästar.

 

Av Sara - 6 december 2010 13:04

Ska till ams på onsdag..usch..tråkigt..

jaja..idag red jag och Åsa på Fengur och Kolki..

Skojigt att rida nån annanstans än bara hemma..

Ska köra Roxy idag med men det får bli senare.


Nu har jag alla saker hemma så jag kan baka bullar..

Ska göra choklad bullar..:D mums..

Av Sara - 3 december 2010 13:44

Nyss kommit hem från stallet..Klippte Roxy och mockade och greja..

Vattnet har ju tyvärr frusit..Vi får inte igång det..Så igår gick vi med pet-flaskor

mellan huset och stallet..:P Hitta till slut ett par dunkar..

Vart en lång ridtur på Ösp i skogen..Hitta en ny väg. Så fint det var

i skogen med all snö + att det snöar för fullt..En massa galopp

i den djupa snön vart det..Sen jag började använda hackamore på

henne så har hon börjat tölta jätte mycket..undra om det har med det

att göra..känns ju som det iaf..


Skulle ha bakat bullar igår men hade ju ingen brödkavel kom

jag på..Så jag åkte till mormor och lånade en idag

och hjälpte henne att skotta lite då hon inte orkar.

Så nu ska jag gå till köket och baka bullar..:)


Ikväll blir det iväg till Richards familj. Gert fyller år så det blir tårta.

O imorgon ska dom bjuda på Julbord i Brunnsparken..:D

Mums..


 

Av Sara - 2 december 2010 15:22

Nu ska jag baka bullar och koka lingonsylt..:)

O lite mat på det sen..

Måste ut till tvätten med..

Presentation

Sara 24år. Älskar min sambo Richard och våra djur.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket bilmärke gillar du?
 Saab
 Audi
 Volvo
 Seat
 Skoda
 Opel
 Ford
 Nissan
 Wv/Passat
 Bmw
 Toyota
 Cherokee
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards