eyecatcher

Alla inlägg under juli 2011

Av Sara - 13 juli 2011 08:45

Önskar jag kunde sova länge idag men det hinns inte med..

måste ut och klippa gräset och köra Roxy..

Sen börjar jag jobba så då kan man inte sova inte..:P


Tog lite nya kort på Roxy igår efter vi hade myst lite..

 


Jag älskar mitt liv.. Jag har världens bästa sambo som jag

älskar mest..och en massa underbara djur..:)

 


 

Mina älskade vovvar simtränar..:)


 


Min mormor har gått bort..Saknar henne så mycket..

ingen som ringer och frågar hur det är med mig och

om jag kan hjälpa henne och handla eller klippa gräset..

Vila I Frid Mormor..


 

Här brukar jag och Älskling bada..Har husvagnen står där så vi brukar ta med

alla djuren och dra dit över en helg..:)



 


Av Sara - 6 juli 2011 17:28

Ja det skulle jag verkligen vilja göra..är så trött så..jobbar 10 tim om dagen hela veckan..får gå upp 5:00..jobbigt..

Har iaf cyklat med vovvarna 2tim idag på jobbet..vi tog en tur allihopa..:)

Så dom är riktigt trötta..

Måste ut med hästen med så han får röra på fläsket..haha..

Nee nu orkar jag inte skriva nå mer denna gång..

Av Sara - 6 juli 2011 05:00

Jag ska uppdatera ikväll om jag hinner..nu måste jag dra till jobbet o jobba 10 tim..:)  Hörs ikväll...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Sara 24år. Älskar min sambo Richard och våra djur.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket bilmärke gillar du?
 Saab
 Audi
 Volvo
 Seat
 Skoda
 Opel
 Ford
 Nissan
 Wv/Passat
 Bmw
 Toyota
 Cherokee
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards