eyecatcher

Alla inlägg den 23 november 2010

Av Sara - 23 november 2010 10:14

Hästarna är ute och stallet klart..

Har druckit lite fil till frukost..får inte i mig nått annat..:(

mosad banan går men hur gott är det..haha

Ska iväg med transporten sen och besikta..

får se hur det kommer gå..lysen och sånt man kan kolla innan

funkar iaf..hoppas den går igenom så man kan åka i 2 år till..

så skönt att ha ett släp och kunna åka med hästarna vart man

vill eller om man ska köra några stora saker eller så..

Kostar inte mycket att äga ett släp heller.

Jag har ju en husvagn med och den är ju inte så himla dyr den heller..

just det ska ju ställa av den ja..onödigt att betala för den nu

när den bara står inne och latar sig..


Idag efter besiktningen så ska jag och Richard åka och

titta på en ny tv..när jag ändå har transporten med mig i

stan så blir det smidigt om vi vill ha nån ny tv..:)

får ju inte in den i bilen om vi köper nån,

för vi ska ha en stor en..:)


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Sara 24år. Älskar min sambo Richard och våra djur.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket bilmärke gillar du?
 Saab
 Audi
 Volvo
 Seat
 Skoda
 Opel
 Ford
 Nissan
 Wv/Passat
 Bmw
 Toyota
 Cherokee
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards